tjugoniograder

Idag har det varit helt galet varmt ute, att sitta och köra en bil utan AC då är inte det bästa som finns, satan i gatan vad varmt det blir.
     Idag träffade jag min kära vän Belinda en stund, vilket var alldeles för längesen, känns som att vi aldrig hinner träffas nu när det är så mycket i skolan, det gillas verkligen inte! I alla fall så har jag ju fått ett stativ i fördelsedagspresent och fan vilka fina bildar det blev diag alltså, itne för att skryta men de blev verkligen över förväntan, får väl se sen hur det blir när jag använder min BLIXT också, jag fick den idag:)
     Bilderna ligger på en annan dator, så lite bildtorka får det vara ett litet tag till.


Nu ska jag fortsätta att vara social medans mina kära vänenr dansar häcken av sig på Pluto, have fun ladies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0