simply the best

Det var fruktansvärt vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen nu. Att jag har lyckats ta mitt körkort hjälpte tydligen inte för att jag skulle få mer tid över. Dock så tror jag mest att bloggbristen beror på att jag inte har haft tid att fota, det känns förövrigt som att jag den senaste tiden bara bloggat om varför jag inte bloggar, hmm, nu är det ändring på det - PÅ RIKTIGT!
     Jag har lite gamla bilder som jag har redigerat lite, och på tal om det så långtar jag till jag får photoshop och även mitt nya objektiv som jag kommer få när jag fyller, wie!
     Det har hunnit vara valborg och inte en lugn sådan heller, det blev väl lite för roligt skulle jag vilja säga, hah! Jag har kört massa bil, betalat alanyaresan, börjat få en riktig spänning inför studenten, samt balen som är på lördag, PÅ LÖRDAG, jag tror inte att jag har förstått vilket drag det kommer vara, och framförallt hur fantastiskt fina alla kommer vara, åh vad jag längtar!
     Mina fina vänner är varldsbäst och jag tror inte att jag har kommit in i bloggandet riktigt, skrivandet kommer nog igång om ett tag, eller är det helt enkelt så att jag inte har något att säga?




Kommentarer
Postat av: Toa

Jag gillar undervattensbilder :) den med händerna var skitfin!

2010-05-03 @ 21:11:18
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0