min sista dag som 18-åring

Det är fint väder, varmt och imorgon är det min fördelesedag. Prognosen lovar 18 grader sol och moln, det är väldigt välkommet, speciellt eftersom att det ska ätas tårta på taxinge slott, mumma!!
     Idag brummar jag iväg till moster, det har blivit en tradition att fira födelsedag där. Kommer hem på fredag och då blir det lite vinkväll med tjejerna.
     Pappa frågade idag om jag inte ville ha en blixt till min kamera, jotack svarade jag, snart har jag väldigt mycket till min kamera och då hoppas jag att någon vänlig själv vill ställa upp som modell, vill nämligen fota porträtt:)

Väldigt ointressant och hattigt, men jag har lite bråttom, kan bero på det PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0