en bal på slottet

Jag har varit på min alldeles första bal, studentbalen, balen som jag har sett fram emot så fruktansvärt länge, nu är den över. Mina fina vänerr var så otroligt fina, alla var helt fantastiska! Jag vann en goodibag och blev överlycklig. Det var världens drag och musiken var galet bra, alla låtar var riktigta partydängor:D

Jag vet inte, men det känns som att allt bara tar slut nu för tiden, vad gör man när man vaknar den 12:e juni, ska man skratta ellerr gråta, jag vet inte!?!?
     Vi studenter har en lycklig och hektisk tid framför oss, men så kul! Snart så kan vi på ritkigt börja sjunga : vi har braa festen kvar, festan kvar, festen kvar! Men inte riktigt än, jag har lite för mycket att göra klart i skolan för att kunna känna så.
     Jag är otroligt trött idag, inte bakis, utan bara helt slut.

Den här bilden har jag skickat efter som en canvas, jag är riktigt stolt över mig själv, visst har jag tagit en fin bild?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0