elba tonight

Jäklar vad längesen det var jag fick ihop ett inlägg just nu, det är verkligen inte okej, men jag vet inte jag har inte alls haft någon motivation till det.
Nu är det i alla fall bara festen kvar och jag sitter och övar på studentsången, jag får faktiskt lite gåshud när jag hör den, shit om två veckor har vi sprungit ut, det är helt crazy ju!! Jag både vill och inte vill, men fan vad kul vi kommer ha, och jag längtar verkligen tills vi står på flaket och åker förbi alla småskitar som har flera hundra dagar kvar - vilken skadeglädje!!! hihi

Nej dags att hoppa in i dischen nu, klädpaniken är förhoppningsvis över - ikväll är det party som gäller och för tillfället är jag inte alls så taggad, tror att jag behöver lite music för att komma igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0