27+38

Om 27 dagar ska allt vara inlämnat, om 38 dagar så har jag tagit studenten och om 4 dagar så är jag på min studentbal, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men herre gud vad det har gått fort. Jag sitter och pluggar, jag har skrivit upp en lista med allt plugg som är kvar, det är en del, men det bästa just nu är att det inte kommer massa nya uppgifter som ska göras så fort dessa är klara. När jag har lämnat in alla dessa uppgifter så är jag klar - HELT JÄKLA KLAR, för då är det bara studenten kvar, galet!
     min dag idag har inte varit den absolut bästa, den började med att när jag satte mig på cykeln och skulle rulla till skolan så insåg jag snabbt att däcket var helt punkterat, kul! Sen när jag halvt springer till bussen så ser jag hur den åker iväg, ännu mer kul! Jag får stå och vänta i 20 minuter på nästa buss och sen så har jag betygssamtal med min estetlärare (vi har alltså bild), ni som känner mig vet att jag inte kan måla/rita, och så säger hon helt rakt ut att mina bilder inte är välgjorda och genomarbetade, säger man verkligen så? Och inte nog med det, sen får jag också höra att jag inte kommer kunna få mer än ett G, vad i helvete! jag måste ju erkänna att jag är förskräckligt nöjd med min prestation närd et gäller alla mina andra betyg, inte ett enda G, och så kommer det ett nu, jag ville bara sjunka genom golvet då, jag hatar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0