pleasepleaseplease

Måste nog faktiskt börja med att säga att 100-dagarsfesten inte blev så fantastisk som jag väntat mig, kanske berodde det på mina skyhöga förväntningar, eller att jag helt enkelt inte hade den rätta partykänslan i kroppen. Tror dock på det första, då mitt partyhumör alltid är på topp!
Jag och becka har lite planer till sommaren och jag har just fått reda på att jag inte kan söka till robinson som jag hade tänkt, inspelningarna börjar redan i maj, och då har jag ju inte tagit studenten än.. fan då!

Jag har idag börjat min uppladdning inför vasaloppsspinningen och kör alltså på total vila och lite extra mycket kolhydrater, för att fylla på glykogenlagret. Jag ser verkligen fram emot att pumpa ut all energi jag har och förhoppningsvis så vinner jag en startplats till nästa års vasalopp, fan vad jag ska träna isf! Något som jag mer har tänkt på ärr att jag vill testa på halvmaran som går av stapeln den 11 september, vet dock inte om jag kommer vara hemma och kunna genomföra det, men det återstår att se.
NU tror jag att jag ska slå på lite solsidan för att skratta mig till sömns. Jag borde plugga och imorgon är sista sovmorgonen på mitt alldeles sista sportlov, shit!



Jag ska till peace i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0