önskning

Det är tydligen två dagar och 20 timmar sedan jag bloggade sist, det är absolut inte okej, nej ändring på det ska det bli!
Jag känenr att jag inte har några roliga bilder att lägga upp, kanske kna det bero på att jag inte fotar nuförtiden, finns ingen tid över till det, vilket inte gillas för fem öre! jag vet inte heller om jag har ngt intressant att komma med, men ni trogna läsare får väl stå ut med det tråkiga lilla struntpratet jag har att komma med, hah!

Idag blev det iaf övningskörning för hela slanten, det har tränats backning och parkering, vilket var väldigt kul, men satan vad trött jag är i huvudet nu, det tar att hålla koncentrationen på topp i ca 1,5h, men vafan, ska det bli något körkort så är det träning som gäller! Och den här veckan ska tre körlektioner avverkas, jippie!!

Något som jag har kommit underfund med är att jag snart ska få ett nytt objektiv, det finns ju en födelsedag som snart är här, vilket jag tänker utnyttja till fullo!

Här kommer ett exempel på ett objektiv som jag gärna tar emot!



"Objektiv från Sony med extremt ljusstark bländare F 1,4 med suverän hörn-till-hörn-upplösning, överlägsen klarhet och låg bländningsfaktor. Perfekt för allmän fotografering, porträtt samt bilder som tas i naturligt ljus."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0