och så finns det dom som har mer än 100 dagar kvar!!

Ja, det stämmer, det är sant, jag har räknat och det är rätt! Idag är alltså sista gången som vi har tresiffrigt kvar till studenten, galet!! Och det firas såklart med 100dagarsfest imorgon, yeah.

Första delen på lovet har spenderats hos moster tillsammans med belle och massa jobb. Vi har slitit som in i bomben men ack så kul vi har haft!
Det har hunnits med massa prat, skratt, knasigheter och självklart prat om Alanya som vi ska till i sommar, wiho!!
Vi har kommit fram till att Charlan är dunderhet och att vi ligger likadant i soffan, samtidigt som vi skakat på vibben, kunde inte ha blivit så mycket bättre tror jag:)

På söndag ska jag cykla vasaloppsspinning och jag har idag införskaffat mig ett par riktiga spinningskor, äntligen! Har också köpt mig ett UV-filter och fått reda på att stativet med fjärrutlösare som jag vill ha inte är så lätt att få tag på, menmen jags ka inte ge upp letandet i första taget!
Just nu är jag så ruskigt trött att jag knappt vet vad jag heter, så mer blogg får det bli imorgon, och då är det PARTY!!!!!!!!!!!

Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0