konsten att fickparkera

Jag har sen jag kom hem idag (vid kvart i fyra) försökt börja plugga, men idag känner jag bara att det inte går. Jag vet inte varför men det går bara inte, så enkelt är det!
Som becka sa så ska jag i sommar bli av med min festivaloskuld, vilket jag verkligen ser fram emot!! IHHH PEACE!! Jag har sedan i ettan försökt komma iväg på festival men har inte lyckats, och nu äntligen, vilket fint avslut på gymnasietiden!! Biljetterna ska fixas imorgon tillsammans med en trippeltelefonkontakt, för säkerhets skull, jag vill ju alltid ta det säkra före det osäkra, hah!
Menmen, ska försöka få¨till några fotografier nu under påsk, får väl se hur det blir med det, men jag ska göra mitt bästa! jag känner sjäv att jag verkligen vill ut och fota nu! Nytt objektiv och ett stativ samt fjärrutlösare ska jag förhoppningsvis få när jag fyller, vilket verkligen inte är något som jag tackar nej till!!

Nepp, ett sista försök att plugga nudå, har ju ett arbete som ska in imorgon samt ett muntligt prov i näringslära, själv med Micke,, shiit jag kommer vara nervös, jag är nog lite rädd för honom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0