ibland börjar förstår jag inte vad vissa människor tänker med, eller om de tänker över huvud taget.

Precis som rubriken lyder, ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. När jag idag var inne på dessies blogg så fick jag se en bild på en natyrdiet smoothie, ni vet en sån där måltidsersättning typ, som innehåller 300kcal. Ovanför bilden så stod det något i form med att från nu och fram till sommaren ska jag endast äta en naturdiet smoothie och en frukt om dagen. Ursäkta men hur jävla dum i huvudet får man vara. Nog för att vissa personer kanske vill trimma sig lite extra infor beachen, men någon jävla måtta får det fan vara!! Att få i sig 350kcal på en dag är runt 1700kcal för lite, då kan man genast förstå att det inte är hållbart. För det första så kommer hennes kropp inte orka hålla sig vaken fram till sommaren om hon endast äter så lite och för det andra så kommer hon att gå upp ofantligt mycket i vikt så fort hon börjar äta mat igen. Att äta så lite hoppas jag att de föesta förstår är helt galet. Hon pratar också om anorexi i sin blogg, har inte själv läst det, emn fan om man skriver om anorexi så kanske man kan förstå att det inte passar att publicera inlägg som talar om att hon endast ska leva på den skiten fram till sommaren. frågar ni mig är hon helt dum i huvudet, rakt igenom!

Så nu har jag fått ur mig lite agressioner, haha!
Mamma har köpt sju tavlor, två golvlampor och två plädar idag, vad har hon i skallen kan man fråga sig, inte lär det vara mycket kvar i börsen nu inte, lilla mamma shoppinggalen som du kan vara! Puss på dig!


kände för att få lite sommarfeeling

Kommentarer
Postat av: Cathrine

fina bilder corre, fick lite afrika känsla av trädet ovanför!

2010-05-03 @ 13:25:59
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0