halsont och huvudvärk va

När jag igår insåg hur mycket det är som ska göras och bli klart innan påsklovet fick jag någon sorts panikattack tror jag, jag kände hur hela kroppen stelnade och inte ville röra sig, huvudet skrek av smärta och magen vred sig 25 varv. Det är otroligt mycket i skolan nu, jag tjatar också väldigt mycket om det, men när det nästan är det enda som kretser i mitt huvud så är det inte så lätt att få stopp på klagandet.
Det finns så mycket som jag inte hinner med att göra, att träffa vänner utanför skoltiden är inte det lättaste, jag vill fota mer, men det hinner jag inte. Så jag får väl be om ursäkt för att det inte blir så mycket bloggande ett par veckor framöver, för jag kommer inte ha tid, jag vill kunna fota massa, vara kreativ och publicera lite roliga bilder, men det kommer - håll ut kära vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0