feber, hostattacker och spykänsla

Nog för att ingen gillar att vara sjuk, men jag hatar det verkligen!!
Jag kommer ihåg när jag var liten, typ 12 år eller nåt, då tyckte jag om att vara lite halvkrasslig för då fick jag vara hemma från skolan och blev ompysslad, visst låter det rätt trevligt, men nja hellre frisk faktiskt! Det var väldigt länge sedan jag hade en hostförkylning och det tackar jag för, för det är inte trevligt för fem öre, inte heller att få blodtrycksfall så man blir sådär kritvit, svettig och fruktansvärt illamående så att man hänger över toan och bara väntar på att få spy.
Jag missade min körlektion idag pga detta, fan fan fan och fan fan fan! Jag har varken tid att missa skolan eller körlektioner, jag ska ju ha mitt körkort snart, åh vad jag längtar!!
Nej nu ska jag fortsätta att ligga skönt i soffan och kika tv.



jag har träningsabstinens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0