blueberrymuffin

Att vid 18 års ålder börja känna sig utbränd och totalt utmattad är inte bra, att det endast är 90 dagar kvar till studenten är en tolkningsfråga om det är bra eller inte.
Jag kommer denna helg ägna mig åt att sova och studera, något som kommer utgöra majoriteten av tiden jag har fram över, för jag vill stå där, om 90 dagar och vara stolt över mina betyg. Jag kan inte börja sacka efter nu, inte nu, det är alldeles för lite kvar för det.
jag har dessutom inte bara skoilan att tänka på, jag har även ett körkort som ska tas, om inte allt för lång tid. Alla obligatoriska delar är avklarade och Åke är på och tjatar på att jag inte ska balla ur om våran pakt när jag ska göra uppkörningen, vi får väl se hur det blir med det, men jag vet iaf en sak och det är att jag kommer ha mitt körkort innan jag fyller 19, det är ett måste liksom!
Och på tal om körkort så var jag ute och körde med pappsen idag, jag fick tanka helt själv för första gången, han lämnade mig och gick istället in på macken och köpte muffins, störd liten prick, jag hade ju kunnat orsaka världens brand eller nått, haha! Jag lyckades även starta bra i uppförsbacke fyra gånger, och då menar jag uppförsbacke som i uppförsbacke i staterna.

Jag har bara en sak kvar i näringsläran nu, det klappar jag mig lite på axeln för, nu är det prjoektskrivande som gäller, jag ska bli duktig och ägna mycket tid åt att studera, även fast det hade varit otroligt trevligt med lite party igår, men vad gör man inte för att vara en duktig sistaterminsstuderande?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0