avund

Jag har kommit fram till två saker idag:

1. Jag tror att jag har drabbats av en lättare form av skrivkrampsdysilexi, jag har börjat kasta om bokstäverna när jag antecknar på lektionerna. Om det beror på total trötthet eller något allvarligare är fortfarande ett olöst mysterium. Jag vet att det samma gäller för min vän Rebecka(jag skrev just Recbecka).
2. Att kolla på svenska hollywoodfruar är inte bra när jag är inne i en period där jag vill ha mycket pengar och kunda spendera massvis, på massa onödiga saker som jag då inte behöver känna dåligt samvete över. Varför är pengar så bra?



Idag sov jag en timme när jag kom hem, jag tror inte att jag har tillfrisknat än.

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag älskar dyslexin som faller in ibland. Seriöst skit irriterande när man är stressad och man sitter på en lektion och ska anteckna. Gööö, jag blir tokig!

2010-03-22 @ 22:26:50
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0