aj

Mina ben värker, halva min hand är smått domnad och jag har även nervryckningar i den samt att jag är helt slut. Vad beror det på kan man fråga sig, självklart så beror det på vasaloppsspinningen. Att jag älskar att träna är en sak, men det finns ett litet problem med det. Jag är nämligen så fruktansvärt tävlingsinriktad och envis så att jag för det mesta tar i lite för mycket, och självklart gjorde jag det idag. Att jag hela tiden ska pressa mig själv tills jag ser svart eller nästan spyr är inte alltid så bra. Just nu känns det som om jag har feber och min bror frågade om jag har varit tröttare än såhär någon gång förut, jag svarade att jag aldrig har varit såhär trött utan att vara just sjuk eller bakis.
Att det blir lite vila ett par dagar är nog ett måste, men på fredag är det let's spinn som gäller, me like!

Nu ska jag fortsätta vara trött och ha ont i mina ben, hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0