så mycket tid men ändå så lite

Jag vet inte hur längesen det är sedan jag senast skrev ett inlägg, jag håller på att spana in lite andra möjligheter att visa bilder och skriva på, en hemsida med andra ord, får se vad som händer med den planen, men kanske så! Ny dator för bilder och photoshop är införskaffat, snart så blir det ändring på min lathet.
Förövrigt så jobbar jag för fullt och hinner inte umgås med mina vänner i närheten av så mycket jag vill, det gillas inte, men förhoppningsvis så blir det ändring på det med, hinner inte skriva mer nu, ska nämligen snart till jobbet - tjohej!

!

Kommentarer
Postat av: jess

ÄNTLIGEN!!!!!!

2010-07-23 @ 00:25:19
URL: http://iess.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0