vinterfika

Jag blir tokig! Hela mitt långa inlägg försvann nyss, BLÄ! Men men sånt är livet. Idag hade jag tänkt att det skulle fotas riktigt mycket, när jag hade mina underbara vänner Moa och Rebecka att fota! Dock så blir det inte alltid som man planerat när man dessa prickar dyker upp. Det var meningen att det skulle bli mys och film hemma hos mig igår, och så blev det. Vi hann även med massvis med prat, tillräckligt mycket för att hålla oss vakna till klockan sex i morse! Det tackar jag för, även om huvudet bultar av trötthet, men det kanske är bra att jag är trött och somnar tidigt ikväll, det är ju dags för skolan imorgon bitti, 08.30, jag dör! Fast fan, det är inte långt kvar nu, 156 dagar, dagar som kommer vara kämpiga, fyllda med plugg, men också skratt, festande och jäkligt trevliga stunder! Det gäller att ligga i nu sista terminen, det har gått så fort, känns som att jag nyss stod där första gången, ensam utanför dörrarna till Västerås Fria Gymnasium, nu är det snart dags att gå åt andra hållet, och då inte ensam utan med massa nya underbart bra människor! Jag ska verkligen ligga i den här terminen, och framförallt så ska jag lära mig massvis om att fota, jag vill utvecklas och bli riktigt bra!

På tal om det som jag tidigare skrev om att det inte alltid blir som planerat, det blev att sovga istället för att fota idag, men eftersom att jag precis startat den här bloggen så har jag ju ett antal bilder att visa, och för att klargöra så är det endast bilderna under rubriken sky som jag ändrat lite kontrast och förstärkt färgerna på annars är alla bilder än så länge oredigerade, i väntan på photoshop, som inte vill vara min vän tydligen. Jag har också hunnit med att träffa min låtsasgammelmormor, lite krångligt men det är väl det hon är till mig. Det blev i alla fall massa prat där med, jag förstår inte hur en människa kan ha så mycket att prata om, 94 år är kvinnan dessutom, och klar i skallen, så vill jag med bli! Som alltid när vi ses så ska det fikas, och då inte bara lite fika, det är så pass mycket att man inte klarar att äta allt, det är helt galet mycket! Slänger in lite vinterfoton så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0