Tredje gången gillt?

Ja som rubriken lyder; tredje gången gillt? Är tiden äntligen inne för att jag ska lyckas hålla intresset uppe för att blogga, svaret får vi om några månader, om jag fortfarande är aktiv då alltså!
Jag hoppas verkligen det själv, och det är ju faktiskt lite skillnad på den här bloggen, det ska ju vara en fotoblogg! Inläggen kommer vara korta, det jag istället vill visa är de foton jag tar. En riktig nybörjare är jag och därför så hoppas jag kunna se hur jag själv utvecklas, och förshoppningsvis med lite hjälp av en viss mästerfotograf.. Jag hoppas även att denna person kan vara så underbart snäll att den hjälper mig med att installera photoshop, då mina ca 20 försök har misslyckats, jag fattar inte vad jag gör för fel. Så bilderna som läggs upp nu är inte redigerade i photoshop, några har jag dock trixat lite med i något program som jag hittade på datorn. Jag hoppas att ni ska tycka om det ni ser!
Designen är långt ifrån klar, men det är ett senare problem.


Kommentarer
Postat av: Moa

Bäst för dig att du håller igång den nu :D

2010-01-04 @ 18:49:26
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com
Postat av: jess

jag gillar det jag ser! tokfina bilder! Jag kommer att slå dig gul och blå om du inte håller kvar bloggen nu!! :O bara så du vet. se det som ett hot.

2010-01-04 @ 23:26:56
URL: http://iess,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0