sommar

Idag känner jag verkligen att jag vill ha sommar! Det är så fruktansvärt kallt ute, det blåser och jag fryser. Så därför laddar jag upp några somriga bilder, behöver ha en liten touch av sommar i alla fall.
På tal om denna dag, första skoldagen på sista terminen någonsin, blandade känslor om det men det är skönt att kicka igång iaf:) Jag klarade även av att springa fem km idag, jag är glad, mitt ben höll och jag har inte ont. Becka skulle ha varit med, men glömsk som hon är kommer hon på halvvägs till tåget att hon saknar en väska.. Vi ska göra ett nytt försök imorgon, jag hoppas att hon lyckas då för det är så mycket roligare med sällskap när man tränar. Nej nu måste jag kila, ska smidas planer inför helgen, damerna ska samlas igen, vara vaken tills man inte orkar hålla ögonen öppna längre och prata massvis med strunt, det är fin det!
Slänger som sagt in lite sommarkänsla, hoppas att ni blir lite varma, för det blir jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0