smider planer

Japp, just nu har stålgänget möta på msn, det har börjat bli en liten vana tror jag, lite mysigt sådär.
Vi har lite olika alternativ för hur helgen ska se ut och det är inte helt lätt att få allt som vi vill ha det.

Idag kom jag i alla fall hem ifrån kvicksund, det blev en lite längr tripp än väntat eftersom att jag inte kunde ta mig hem pga tågproblem, men jag klagar inte för det, mysigt hade vi och trötta blev vi! Idag var första gången som jag har somnat på en lektion, illa!
Trots dagens trötthet så masade jag mig ut för att leka paparazzi igen, det var kul, jag har saknat det lite, dock så är det inga kändisar, endast frost och rönnbär, men alltid något, hehe.

Att köra ett spinningpass i 75min utan ventilation är något utöver det vanliga, jobbigt som tusan.
Nej smida planer var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0