oredigerat

Jag är fortfarande kvar! Tro't eller ej!
Idag när jag vaknade blev det powerwalk med min underbara vän belinda, det gillas! Jag skulle egentligen haft med mig kameran ut, men eftersom att det var motion det handlade om så hade jag inte tid att ha den med mig, får se om jag hinner ut en sväng senare idag, det är ju trots allt underbart fint väder:)
slänger in några av de foton som blev julklappar istället!
Nu ska jag slå en pling till Moa som förhoppningsvis vill ta sig hit ganska fort, är det fortfarande ljust när hon kommer kan hon räkna med massa fotande!


Kommentarer
Postat av: jess

tummen upp, tummen upp!

2010-01-05 @ 13:25:26
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0