mobbe

Något som jag verkligen inte väntade mig idag var att få ett sms av expert, men det fick jag. Imorgon kan jag alltså hämta ut min nya mobil:) äntligen, och fort gick det!
Min träning inför vasaloppsspinningen är som sagt i full gång, och idag testade jag på Xbike-passet. Jag har en gång tidigare kört Xbike på ett vanligt pass men det här var snäppet värre, herre gud vad jag svettades och satan vilken träning. Jag ska verkligen fortsätta gå på det här passet, jag och sofie, nu jäklar säger jag bara!
Jag nämnde igår tror jag, att jag inte hade några nya bilder, men när jag tog fram kära kameran så hittade jag lite som jag inte visat än, så det blir ett axplock på lite olika idag, hoppas ni gillarT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0