mina blommor

Träningsvärken smyger sig sakta men säkert på, skolan har dragit igång på allvar igen och jag hinner inte med att fota, det blir ju mörkt så fort, så när jag kommer hem är det ingen idé längre, det gillas inte! Imorgon bär det av till kvicksund för sleepover hos min fina vän becka som inte gillar det där med att sova ensam hemma i ett stort hus. Jag förstår henne, hemma hos mig spökar det jämt, och nyss släcktes lampan i badrummet, det är lite scary... Jag har idag kommit fram till att engelska C lektionerna har tagit över mardrömsplatsen som spanskan hade i ettan och tvåan, jag har ingen bra känsla i kroppen när jag går in på de lektionerna, jag är lite rädd för våran lärare tror jag, haha! Jag har även kommit fram till att jag inte är någon bra paparazzi, jag har inte en enda bild på Jessica där man ser hennes ansikte, i alla fall inte i nyktert tillstånd och då heller inte med min systemis, jag får bättra mig på den punkten tror jag. Nu ska jag fortsätta läsa min bok till engelskan,"a child called it" den är ruskigt bra alltså, så hemsk att jag faktiskt bara vill fortsätta läsa, jag förstår inte hur man kan bli så elak mot sitt eget barn, helt sjukt!



Kommentarer
Postat av: MOS

eller så är det jessica som får bättra sig! förövrigt tänker jag tjata på dig lika mycket som jag tjatade på jessica. STYCKEINDELNING TACK! :)

2010-01-11 @ 21:08:21
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0