hopp om framtiden

Jag kom hem med en mättnadskänsla utöver det vanliga, buffen på Hong Kong var stabbig och god, mums! Enligt planen så skulle jag ha befunnit mig hos becka nu, men mamma ville gärna ha en myspyskväll och jag gjorde som hon vilel, vad snäll jag är. Men det är faktiskt riktigt mysigt, även fast jag nu sitter vid datorn, mamma tittar nämligen på let's dance,  och jag gillar inte riktigt det programmet längre.
Idag har jag skrivit in mig på körskolan och bokat första körlektionen, innan April är slut ska jag har mitt körjkort, det kan jag garantera! Jag har även hunnit med en sypermysig fika med Jess och Mos idag, alltid lika trevligt!

Imorgon blir det party som in i bomben, jag ska möta upp Jessica vid ett på centralen och sen ska vi bege oss mot kvicksund, där blir det käk fix och sen drar vi in till e-tuna för förtagg och utgång, jag ser fram emot det, och börjar peppa lite smått för mig själv.
Jag har idag kommit fram till att jag vill arbeta på UNICEF i framtiden, jag vill hjälpa andra, samtidigt som jag vill jobba internationellt, känns som en bra arbetsplats. Men innan det skulle jag vilja vara reseledare ett tag, och en sak som jag har fått reda på idag är att jag kanske, men bara kanske kan få ett jobb hos en svensk/grekisk familj på Kreta i sommar, antingen jobba i deras affär eller ta hand om deras barn, HUR JÄKLA UNDER BART
LÅTER INTE DET LIKSOM? Jag ska hålla tummarna, jag hoppas att ni gör det åt mig! Tack vare denna positiva känsla och kretakänsla jag nu har så kommer lite bilder från Kreta, ej med systemen då.
Jag saknar Kreta och ser verkligen fram emot ett underbart kommande år!





Kommentarer
Postat av: rebecka

Åh, se så bruna och fina vi är. Jag vill så himla gärna åka tillbaka i tiden och få uppleva veckan om och om igen.

2010-01-17 @ 18:54:59
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0