ett kliv närmre vuxenlivet

Idag har jag haft min första körlektion, wiho vad kul det var!!! Jag måste få slänga ut lite gratisreklam till GRUVEGÅRDS TRAFIKSKOLA, för dom är så trevliga där. Innan jag kom dit imorse var jag så himla nervös, jag nästan skakade. Men så fort vi satte oss i bilen så kändes allt så mycket bättre. Jag fick köra på en gån, direkt från gruvegårds, vilket förtroende!
Vi övade massvis på att köra hyperkrypkörning, med andra ord endast använda sig av kopplingen, ingen gas ingen broms, lite svårt, men nu tror jag att det sitter. Jag är riktigt pepp till att köra nu, ska öva som tusan i helgen, pappa får viga helgen åt mig, men det är jag värd! Jag har varit duktig på pluggfronten idag, och det känns som att jag ahr bra koll på allt, jag är faktiskt lite duktig.

Mobilen är beställd, ingen lyxig men bara en helt vanlig mobil, har jag tur så kommer den redan på fredag:)
Jag ser fram emot att fota i helgen, har lite ideér så jag får se hur jag lyckas med att få fram det jag vill, hmm..
Jag har på riktigt påbörjat min extrahårda träning inför vasaloppsspinningen, och ja det kommer bli hur jobbigt som helst. Spinning i minst fyra timmar, herre gud, att jag ger mig in på det. Har jag lite tur så kommer Sofie att gör mig sällskap, om hon inte vistas i staterna då såklart, annars får jag slita för mig själv.
Nu är min tid ute( 30 min var det), tack och hej!

Kommentarer
Postat av: MOS

Bra Cornelia, kämpa! vi är snart klara :)

2010-01-20 @ 22:14:13
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0