det där med snö

Nog för att gilalr att vi har en riktig nordlig, kall och snörik vinter, men nu börjar jag faktiskt tröttna lite, jag vill ha sommar och värme. Kunna sitta ute på nätterna och prata, umgås och bara ha det mysigt. Jag vill sitta på moas brygga och kolla på solnedgången och somna när man inte längr kan hålla ögonen öppna, jag gillar friheten med sommaren.
Idag har jag i alla fall tagit mig ett kliv närmre sommaren, studenten och allt vad det innebär, genom att plugga bättre än någonsin. Jag har setat hela dagen i skolan och bara pluggat, trots att jag inte hade en enda lektion på schemat, det tycker jag är duktigt! Jag lyckades övertala erik att jobba över en timma så att jag kunde sitta kvar i skolan, han vågade så klart inte säga ifrån stackarN, haha!
Jag är även duktig på att lägga mig i tid, mitt mål är klockan 22.00, vilken duktig människa jag har blivit!
På tal om duktig, elelr kanske snarare idiotisk så har jag nu bokat min plats till vasaloppsspinningen, vilket innebär att jag ska sitta på en spinningcykel i minst 4,5H och bara nöta, herr min skapare säger jag, vad har jag gett mig in på?

Imorgon bär det av till storstaden Stockholm för att kolla på musikal, undrar jag om amn får fota med systemkamera då?!?! Får se om jag tar med den..



Kommentarer
Postat av: jess

Fina bilder måste jag säga! Dock så saknar jag fortfarande bilden på min cupcake. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Och så hoppas jag att du får en trevlig dag imorgon :)<3

2010-01-27 @ 22:27:42
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0