Berry

Trött och sliten, men det är väl så det ska vara efter en grym kväll? Jag skickar ett speciellt stort tack till MOA som var personen som gjorde kvällen så bra! Föris hos Fia, konrad, bankiren och silk. Ikväll ser jag faktiskt fram emot att bara få ta det lugnt och ligga i soffan. Jag har en bok som ska läsas i Engelska C, jag har inte börjat och det ska vara gjort till måndag v3, och den är 428 sidor, bra jobbat där!

Trotts tröttheten och huvudvärken så pallrade vi oss ut en stund så att jag fick leka med kameran, wiho:) slänger upp några från idag, och som sagt oredigerat!








Kommentarer
Postat av: moa

tack själv corre! :D

2010-01-09 @ 18:18:44
URL: http://moaedvardsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0