-1.1

Som ni märker så har jag varit alldeles för inaktiv när det gäller bloggandet, och jag ebr om ursäkt för det!
Det är ruskigt mycket i skolan och jag har inte haft tid att fota, och knappt haft tid att blogga heller, och när jag väl försöker så har blogg.se inte velat vara min vän-.- Nu ska det i alla fall bli ändringar på den punkten, och jag ska bli duktig på att fota, jag ska lära mig massvis, vilket jag behöver då jag inte kan något alls, men hjälpen kommer det vet jag och jag tackar för det, jag ser verkligen fram emot det!

På tal om rubriken, jag är nu mitt uppe i min andra "diet" till mitt projektarbete; ViktVäktarna. Jag kan väl erkänna att det har kanske blivit lite fuskande någon dag, men fan jag blir så trött på att behöva räkna alla poäng hela tiden. Däremot så är det en bra diet eftersom att man nästan kan äta som vanligt, och framförallt så orkar jag träna ordentligt:) på två veckor har jag tappat 1.1kg, vilket jag anser var bra, det är i alla fall ett hälsosamt sätt att gå ner i vikt på!
Men nog tjatat om det, helgen har varit mycket fin, jag började den redan i torsdags med musikal i storstaden, och det var den bästa musikal jag sett! Jag fick även springa förbi Carolina Gynning, en kändispoäng till mig!
Fredagen spenderandes intryckta framför doktorn själv, min idol för sisådär 10 år sedan, det var riktigt skojsigt!

Något mer glatt, party och helt underbart är att resan till Alanya nu är bokad, jag och tjejsen, det kommer bli så grymt!!

Här kommer en påse gott och blandat, se och njut för ni kommer inte gå upp i vikt, jag lovar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0