trötter

Vill barqa börja med att säga GRATTIS SOM FAAAN TILL BÄSTA BECKA som blir hela 19år idag, herre gud alltså, ett år kvar till vuxenlivet på riktigt!
Idag beställdes balklänningen, och jag är verkligen supernöjd, tror faktiskt att jag lyckades hitta the one:)
träningen idag gick super som vanligt, eller med andra ord; den var jobbig som in i helsike! Det pumpades muskler och jag börjar nog se lite resultat. Jag kan också säga att jag är stolt över mig själv när det gäller magträning, en maskin som jag inte orkade göra en enda upprepning på kan jag nu göra 100st på ca tre minuter, det tycker jag är bra gjort på typ 5 gånger!

Imorgon bär det av till storstaden, och på tal om det så saknar jag trippen som jag och mamsi gjorde till gbg i december.

OS kallar, byebye!




Kommentarer
Postat av: (19 åringen, hehehehhe)

tack min underbara fina vän. Snart är det ju din tur också! Hej körkort och världens finaste sommar <3

2010-02-19 @ 21:29:43
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0