trött och tråkig

Jag har under dagen varit lite låg tror jag, inte pratat så som jag brukar och ja, varit allmänt knasig. Det kanske bara är jag som tycker det, hoppas det iaf:)
Det är ju faktiskt alla hjärtans dag today, och som förra året så spenderades den med bästa tjejorna, först musikdirekt och sedan myskäk på cornetto, har väl blivit lite tradition tror jag.
Men nästa år då komemr det inte vara som vanligt, becka kommer vara i USA och vi andra kommer vara lite överallt, så förmodligen var det här sista 14:e februari tillsammans på länge, tragiskt men sant!

Innan MD så blev det att fota en snabbis med jess nere vid de nybyggda husen vid östra hamnen, trevligt det!
Nej mitt pissiga humör är fortfarande kvar, tror det blir att slå på en film och hoppas på bättre humör, BLÄ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0