T.E.O.R.I

Jag är igång nu, jag och teoriboken är nya bästa vänner. Lite tråkigt är det men det är ju ett måste, så det är bara att lära sig att se de goda egenskaperna min nya vän har.
Träningen idag blev inställd, jag har dunderont i halsen, och jag gillar det inte! Jag är ju på topp med träningen nu, jag laddar inför vasan och nu kommer detta skit, BLÄ för det. Promenad blev det hem med Belle idag, och jag får väl se det som min träning.
Jag och moa blir förmodligen ensamma på fredag, hinns det med en liten fika kanske?

Nu är även dag bestämt, dagen då jag kommer ha prestationsångest och känna mig fruktansvärt dålig på att fota, jag och mästerfotografen (mitt piffiga smeknamn) ska träffas, han har mycket att lära mig, det ska bli riktigt kul, att få lära sig på riktigt av någon som kan, jag ser fram emot det!




Kommentarer
Postat av: jess

LÄR MIG SSEEN, IIIH! :D

2010-02-03 @ 10:58:59
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0