studentmössor nästa

Har fått höra att studentmössorna kommer redan imorgon, herre gud vad fort det har gått, så nära nu!!!

Sitter iaf här och fryser lite smått, är fortfarande nerkyld efter fotandet idag, jag och Christian (som för övrigt borde ta tag i sin blogg) tog oss ända upp till Djäkne och frös sönder, och inte var det öppet på cafét heller, även fast det stod att det var öppet. Det fotades med stativ och vi slapp utskällningar från tanter som tyckte att vi stod ivägen, eftersom att vi var mitt i trappan..
Jag tackar så mycket för det jag lärt mig, kände mig rätt "efter" när jag fick frågor om massa saker om kameran, haha, men nu ska det bli ändring på det; slutartid, bländare och ISO:)
Vi hann även med att låna filmer på biblioteket, haha vem har tänkt på att man kan göra det? Gratis äre dessutom, dock så är det väl inte världens utbud, då filmer från typ 80-talet står på nyhetshyllan, men gratis är gott! Och biblioteket har förövrigt tagit bort sitt mysiga rum med massa kuddar på golvet, dåligt!

Blogg.se vill inte fungera helt så det blir inte alla bilder från dagen nu, men några iaf, och skärpan blev väldigt dålig när jag la upp dom här, knepigt...



Kommentarer
Postat av: jens

Tjusiga bilder må jag säga! Blir verkligen dundersugen på att själv skutta ut och fota när jag ser dessa! Men min stora fråga är fortfarande.

VARTFAN ÄR BILDEN PÅ MUFFINSEN!?!?!?

2010-02-08 @ 23:00:35
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0