STUDENTMÖSSAN HAR ANLÄNT!!

Studentmössan är alltså här, jag har den på huvudet och jag måste säga att jag stortrivs med att ha den där! När vi idag hämtade ut dom efterlängtade prylarna så var jag faktiskt lite smått skakis, åh vad jag längtar!
Men vad är det då som kommer vara höjdpunkten på gymnasiet, förutom att jag har fått nya underbara vänner och själva studenten, jo självklart så är det Ghanaresan, den häftigaste resa jag varit och förmodligen kommer att ha varit på. Det är helt sjukt vilken upplevelse det var, och vad jag saknar det. Det där enkla livet, där man inte brydde sig om hur man såg ut, det viktiga var att ha tak över huvudet och mat på bordet, I-landsproblemen blev man av med för ett tag, det var verkligen härligt!
Jag saknar min lilla plutt Christopher, åh min pluttisnutt! Undrar om han fortfarande är kvar i Kpandu eller om han har adopterats bort till USA som rykterna sa!?!?

X-bikepasset idag var fruktansvärt jobbigt, jag trodde verkligen att jag skulle både svimma och spy, jag fattar inte att man kan bli helt slut på 30 minuter, stört vilka cyklar alltså!
Nej nu orkar jag inte sitta vid den här dumburken längre, jag har huvudvärk..

Imorgon blir det party och utgång, nice!


Kommentarer
Postat av: jess

MUFFINSEN!!

2010-02-11 @ 20:08:49
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0