så het, så het

Sitter och peppar lite inför imorgon då självaste Björn Rosenström entrar slirre slisk, som förmodligen kommer bli grymt bra! Jag har egentligen aldrig lyssnat på björn egentligen, har bara hört ett par låtar, menmen man kan ju inte hinna med allt här i livet.
Jag har idag efter att jag fick tillbaks mina uppgifter i näringsläran återigen börjat fundera över vad jag egentligen vill jobba med, och jag är ju väldigt intresserad av hälsa och träning, och jag tror faktiskt att jag skulle vilja jobba med barn och ungdomar som är överviktiga eller helt enkelt bara äter väldigt dålig mat. Jag skulle också vilja starta upp mitt eget hälsocenter eller vad man kallar det. Ett ställe där man kan träna och få hjälp med matvanor typ, fan vad najs det skulle vara!
Har väl egentligen inte så mycket att säga känner jag, men jag har lockat håret, får väl se om det blir så imorgon.
Och på tal om imorgon så kommer Edem från Ghana och hälsar på oss, shit vad kul!! Även om jag och Jessica inte tål honom så känns det kul att få en liten fläkt av Ghana igen för det var så underbart bra och jag saknar det!





Kommentarer
Postat av: jess

very very very very very very very, tar en tugga mat, verry verry verry verry verry o.s.v. i all oändlighet

2010-02-25 @ 23:08:18
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0