NHL nästa va?

Ja, min lillebror Wille kommer nog ha en framtid i NHL, iaf är det vad han själv tror, jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag kan ju gärna ta en del av lönen om det skulle inträffa, haha!
Gårkvällen var precis lika bra som väntat, jag skrattade som aldrig förr och hade mascara över hela kroppen.
Han - Får jag bjuda på en drink?
Hon - Jag tar hellre pengarna!
HAHAHAHHAHA, fan vad bra alltså!
Daim - You will never forget your first. haha!!


Nog tjatat, idag blev det hockey iaf, och killarna trodde att jag kom från Vlt när jag sprang runt med kameran, får väl ta det som en komplimang:)
Farfar är stolt och jag är nu tillbaks till min naturliga hårfärg, imorgon ska det fotas - lång slutartid står på schemat, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0