mina tjejor rockar fett

Springer omkring som en yr höna och plockar och fixar med allt så att mina tjejor inte blir skräckslagna när dom kommer hit, maten ska lagas och sängen ska blåsas upp, jag vill ha dom här nu!
Dagens meny består av tacos, tacos och tacos, massa tacos alltså, och då den vegetariska eftersom att vi har en sån parvel med i gänget!
Det ska tittas på melodifestivalen och pratas skit ungefär så som det brukar vara när vi har myskvällar:) Jag tror också att den där grejen med att vara vakna tills vi somnar stående kommer hålla i sig ikväll, härligt - man blir så flummig då.

Stativet är hittat och jag är nu redo för en photosession, det gillar vi starkt!
Nej nu har jag itne tid att sitta här, upp på vinden, ikväll blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0