light

Konfliktlösningsdebatt var det som stod på schemat idag, jag tror aldrig att jag har varit så het under en debatt förut, haha! Jag fortsatte sedan eftermiddagen på det lite heta och uppspelta hållet, men nu har jag nog lugnat mig lite.
Sitter nu och leker med kameran, testar slutartid och trixar med bilder, kul det där.
Becka den lilla klövern har fikat och jag tror att det var hur mysigt som helst, jag vill med fika! Men men imorgon kommer damerna hem till mig, jag ska laga tacos och sen ska vi se på melodifestivalen, jag tror dock att det kommer vara ganska sugit, jag tycker bara att den blir sämre och sämre för varje år som går.
Sak samma, det luktar mat och jag borde läsa teori.. Have a fortsatt nice kväll:)
Ps. Idag betalades första delen på resan, nu är vi på väg!!!!
Ps2 mina tjejor är dom bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0