ikväll kör vi!

De lektioner som i vanliga fall brukar vara de mest långtråkiga blev idag en annan femma. På naturkunskapen fick vi nämligen testa våra sinnen, jag var försökskanin i min och moas grupp. På menyn stod det: lök, äpple och rå potatis, kanske inget Gordon Ramsey skulle servera på sin restaurang men kul var det iaf:)

Nu sitter jag här, käkar mat och bloggar samtidigt, vilka kvinliga skills jag har!
Kvällen bjuder på förkrök @viras place och sen blire PH. Jag ska träffa Viras vänenr från strängan och jag tror att jag är lite nervös, alltid kul med nytt folk, men lite läskigt också, haha. Dock så borde jag inte känna så eftersom att det är viras vänner, gillar hon dom så är det klart att jag gör det!

SKÅL OCH SES I DIMMAN GOTT FOLK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0