hej mitt vinterland, när är det slut?

Jag tror aldrig att jag har längtat så mycket efter att få ta på mig min skinnjacka, en fet halsduk och bara glida hemifrån på morgonen när solen skiner och fåglarna kvittrar, nu får det fan vara nog med vinter tycker jag, och jag vet att ni håller med mig!
Idag införskaffades biljett till 100-dagarsfesten vilket gillas enormt mycket! Infon om balen har kommit upp och jag ska fira min födelsedag på charterparty på pluto, för vi har bara festen kvar! Kalendern som man fick med när man köpte biljetten tror jag att jag ska sätta upp på väggen, och bara njuta av hur lite vi har kvar, iih!
Imorgon ska jag prova balklänningar och det är dags för körlektion, på tisdag, om en vecka alltså har jag och becka halkan. Jag vet inte om jag är redo, men det återstår att se, haha.

Jag sitter nu och väntar på att mamma ska komma hem någon gång, jag vill ha min semla - det är ju faktiskt den dagen i dag, dagen då det är tillåtet att smoffsa i sig semlor!
Fick dock precis veta att den tydligen såg äcklig ut och att den var liten, varför åker man inte någon annanstans och köper då? Jag vill ha en STOR OCH GOD SEMLA ju! BLÄ

Såg ni mig i tidningen idag förresten? Vilken miljökämpe va? 
                 NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0