.....

Jag hatar när blogg.se jävlas med mig, inlägget försvann, gud så glad jag blir - nu när jag äntligen tog mig tid att sitta här...
Men, men jag och becka har flummat igenom psykologilektionen och gjort succe på intervallpasset idag, även fast jag på något konstig sätt inte hade fått med mig mina skor, lite ont gjorde det, men så är det väl med träning lite ont ska det göra!

Jag har min andra körlektion på onsdag och jag börjar bli lite nervös, jag känner att jag har lite press på mig, och jag känenr också att jag vill ha mitt körkort i handen nu, men då finns det något som kallas teori, det där som känns så onödigt, tråkigt och jobbigt. Jag ska ta tag i det nu, för den 24:e april ska jag ha mitt körkort, snart ska jag boka uppkörning, då blir jag verkligen pressad och det behöver jag bli!
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0