el slutartido

Halkan bokad, riskettan bokad, fyfan vad jag är bra! Nu gäller det bara att klara dem också, men enligt alla som gjort dem så ska man i princip inte kunna kugga på dem, hoppas verkligen att jag inte blir den första, haha!
Efter dagens körlektion blev det käk på haket bredvid Gruvegårds, och jag kan verkligen rekommendera stället, färska råvaror och framförallt BRA råvaror, nyttigt liksom!

Min körskolelärare tycker att jag är duktig som läser 30min teori varje dag, det tycker jag om.
Plugget (skolan alltså) skippade jag idag och imorgon är det klippning som gäller.
Fredag betyder utgång och det betyder även att jag ska spendera kvällen me de bästa, me like!
Jag har även fått veta att min studentmössa ligger i skolan och väntar på mig, iiihh, jag vill till skolan typ nu, och det är inte direkt min högsta önskan i vnaliga fall om jag säger så.

Lite mer bilder från fotandet med Christian i måndags:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0