el halkbana

Nu kan jag andas ut, lite grann iaf! Jag och min köra vän becka klev upp olagligt tidigt imorse för att ta oss till Gruvegårds trafikskola och köra halkan. Våran förhoppning om att vi skulle få vara ensamma i bilen med Åke blev sanning, killen som skulle ha åkt med oss dök aldrig upp, och det tackar vi så mycket för!
Att först köra till etuna var en utmaning, snöstorm och slirigt var det för fulla muggar må jag säga, gises!
Väl framme så blev det massa halkkörning och vi fick varsin bil som vi satt helt själva i, ingen annan elev och ingen lärare, så jäkla kul!!!!!
Det slirades, sladdades och viltades och vi har haft så kul, jag förstår verkligen av alla som gjort halkan har pratat om, för det här var bland det roligaste jag har gjort i mitt liv!
När jag väl kom hem, hel och ren så var jag så trött att jag somnade boms i soffan, och sen väcktes jag av bellsi som ville ha sällskap för att köpa mat, och jag var inte den som tvekade. En varm dusch och mjukis var det som behövdes för att jag skulle bli fit for fight;)
Det käkades hemma hos belle och vi planerade lite, alltid lika mysigt och trevligt!
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med en semla, herre gud, hårdträning imorgon va? Jo tack!

Nedan kommer ett litet axplock från resan till storstaden med skolan(med digitalkameran).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0