att vilja ha saker

Jag tror att jag har kommit in i period där jag bara vill ha, ha och ha. Och konstigt nog så gäller det inte kläder, jag vill ha massvis med tillbehör till kameran, vet redan tre objektiv, ett stativ, filter, blixt och väska. Problemet med detta är att det kostar en förmögenhet, inget jag har alltså..
Jag får se fram emot påsk, födelsedag och student, då jag ska önska mig det mesta iaf:)
Nog tjatat om vad jag vill ha. Idag är min lediga dag och den behövdes verkligen efter gårdagen. Jag har hunnit med väldigt lite pluggande och snart är det träning som gäller, me like!
Imorgon skulle vi ha åkt till storstaden med skolan igen, men som vi alla vet så fungerar ju inte tågen när vi har en svensk vinter, lite konstigt eftersom att det är i Sverige vi befinner oss, hmm. Iställt så kommer jag iaf hinna med träningen som jag ananrs skulle ha missat vilket jag får se som det positiva!

Ikväll ska jag laga en fruktansvärt god laxpasta, och jag hoppas verkligen att det blir så bra som jag tänkt!!

På tal om kameran igen, idag var det otroligt fint väder och jag kunder bara inte låta bli att smita ut en kortis för att fota lite, det var riktigt trevlans måste jag säga!

På fredag blir det party och på lördag sticker jag och belle till moster, najsans balajbans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0