_____

Jag vet inte riktigt hur den här dagen har varit, har känt mig på ett konstigt humör, och har ingen aning varför. Fick iofs göra iordning mig på 30 minuter och käka frulle på bussen, men iaf!
Det blev hårdkörning  på träningen idag, äntligen tilbaks efter förkylningen! En sak som jag vet nu är att jag är en smärre kändis på FeelGood, min intervallinstruktur kom nämligen fram till mig idag och sa att hon saknade mig på passet igår, haha! Men jag hade ju fullt upp med att fota och frysa då.

Det har idag börjat smidas planer på en resa till Kläppen, det vore verkligen inte helt fel!! Shit vad galet kul vi skulle ha, och för att inte tala om hur kul det skulle vara att sticka till Högfjällshotellet på sportlovslördagen, drag eller vad liksom?
Nej nu ska jag slå på en av mina lånade filmer, jag gillar att man kan låna gratis på tha bibliotek, najsigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0