Who Says

Jag har haft fruktansvärt hemska drömmar natten till idag, jag vet inte vad det beror på men jag brukar drömma liknande drömmar innan jag ska ut och flyga. Drömmarna handlar oftast om att jag är på planet på väg någonstans som jag itne vet vart och det slutar med att vi störtar, jag har dock börjat känna ett lugn efter varje sådan dröm med tanke på att jag har överlevt aööla mina flygningar, men när jag vaknade kände jag en oro i hela kroppen, och det slutade inte med att jag störtade, dock så såg jag två plan som kraschade väldigt nära mig, läskigt!
Nog om detta, dagen har bjudit på dubbel körlektion, bilprovning, teoriplugg (ingen ovanlighet) och en mycket trevlig promena med min fina vän Belinda<3 Det tackar jag för, och extra mycket eftersom att vi knappt hinner ses nuförtiden, men ev så blir det lite grillning på lördag, det ser jag fram emot!


Imorgon bär det av till storstaden för att hitta en studentklänning, mums för det!



puss på min älskade lillplutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0