()()()()()()

Att sitta med plugg som man vet ska in dagen efter kan jag tycka är bra i vissa fall, i de fall då man vet att det bara är en finputsning som ska göras, jag känner liksom pressen då. Däremot så är det inte bra att börja sista kvällen, då blir man bara tokig i skallen.
     Just nu så känner jag att det vora skönt att bara åka bort och känna frihet, slippa bekymmer och måsten, bara vara och göra det man känner för. Precis så var det på Kreta09, galet bra liksom! Jag hoppas att det kommer bli precis lika bra i Alanya10, eller rättare sagt så vet jag det. Dock så kommer den där känslan av att man är ute och reser för första gången själv att vara borta, men vad gör det? Lite pirr i magen kommer det iaf att vara.
     På fredag satsar stålgänget på att RÖJA, och då menar jag verkligen röja. det jag också vill påpeka är att när vi röjer så flyger allt som är i vår väg, vi ba kör helt enkelt, vilket jag gillar starkt! Har vi fortfarande krafter kvar på lördag så satsar vi på en liten utgång, allt för att inte riskera att levern torkar ut helt och hållet.


jag ser fram emot peace i sommar, och bilden nedan blev otroligt suddig när jag laddade upp den på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0