är det träningsvärk jag känner?

Efter min löparrunda igår så insåg jag återigen att det är en väldigt bra träningsform, billig, fettförbrännande, muskelbyggande och uppiggande, ut och spring människor!
Jag är nog lite sliten sen kryssningen förtfarande, att springa ca 5km dagen efter ett helt dygns alkoholförtärande är kanske inte vad som rekommenderas, men vafan.
Idag kommer mosterposter hit och det blir en sväng till IKEA och sen stan för att sy till min balklänning och kanske lite shopping!?! Dagen kommer avslutas på restaurang Bellman med filébuffé, jg säger bara: fyhelvete vad smaskigt!!!

"Vi dukar upp våran filébuffé varje fredag och lördag  från kl 18 som består av:

Fläskfilé
Kycklingfilé
Lammytterfilé
Oxfilé
och laxfilé
med potatisgratäng, friterad potatis, potatissallad
bearnaisesås, tzatziki, rödvinssås och grönpepparsås, wokade grönsaker 
+ en salladsbuffé med bröd"

Hur gott verkar inte det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0