är det hagel jag ser?

Jag vet för tillfället inte om jag ska skratta eller gråta, solen skiner och jag har tack vare vårhumöret lyckats städa mitt rum som borde haft en varningsskylt för allt damm, och nu när jag titttar ut så haglar det, vadfan är detta?
Jag måste säga att jag lider med de stackars människor som länge gått och väntat på sina utlandsresor och som nu, pga askmolnet från Island inte kan komma iväg, jag personligen hade varit galen om jag blivit drabbad, och jag hoppas för guds skull inte att vi inte kommer kunna åka till Turkiet efter studenten.
Igår såg jag förresten ett väldigt rörande film på tv1000, tror den hette "min hund Skip". Jag har aldrig grinat så mycket till en film förut, vet inte om det beror på att jag har mycket känslor inom mig eller om det helt enkelt var så att jag vart väldigt berörd av filmen.


Allt snurrar runt i huvudet, varför kan det inte bara vara lite lätt ibland?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0